今日好唔開心,重喊黎,我真係控制唔到我自已。
話說我小息既時候,李德輝個仆街無LaLa打我,仲係到講哥哥,我嬲到一拳打落佢到,我仲要今日好掛住哥哥,所以我喊左出黎。我一路喊一路林:佢都死左囉仲有咩好講,你估佢死左我好開心啊!我係個一刻真係好想死,好想死,好想快D見哥哥。
好彩,我聽到哥哥把聲,佢講:為我喜歡的生活而活,要做最堅強的泡沫。
我即時唔想死住,唔係對唔住哥哥。
係哩一刻我想多謝哥哥,多謝光仔,多謝Adom,多謝禁多個關心我既朋友。