講真平時就好想放假,但一放假就悶到發溫! 真係啊!
今日我想同大家講,平時成日捐獻既人,我懇求你捐錢俾Red Mission,佢地係哥哥既歌迷會組成自願團體,捐錢俾佢地,作為佢地既經費,幫到更多有雖要既人!詳情到下網頁
http://www.lesliecheung.cc/Redmission/401_06/Donation.htm
仲有:有THE SIM 2既人唔該借隻碟過我,我個隻唔見左,好傷心啊!
今次轉既歌係哥哥既作品—有心人,係哥哥為《金枝玉葉2》作既歌,今次仲同啊梅姐唱家