今日好鬼早就起左身,大摡係5點半左右,沖涼刷牙(每日一定做)……
出到門口,無落雨但係等等下校車就落到鬼禁大La,好鬼死慘。
上堂,今日好正,因為無左個個煩剷係到(臭西苗),我終於有一堂宗教堂想訓教La,太好La。
上體育堂時,無西瓜波踢,打籃球,光仔又無端端過黎叫我同打班際D人練波,我本來見到D女仔玩康樂棋就想玩埋一份,但光仔唔俾我走,無奈打籃球,光仔我唔識打籃球家,唔好叫我練La……
今日我又換歌,換哥哥既作品—《我》好好聽家。
仲有送張相俾大家好正家

哥哥簡直就係潮流既尖端,品味一流!!!!
|