哩個暑假好忙,要番工。
又要打波,去游水。今年肥左,無計太忙無時間俾我地打波。
暑假約左班波牛去踢波,玩鎗、打捧球,一個字,正啊!
今年暑假都會去旅行,又係去馬來西亞,點解年年都去?因為水清沙幼,買野又平。
亦都會番大陸,同我個表姪仔慶祝生日,我地兩個既生日好近,佢8月1,我8月3。所以一齊搞。
暑假可以再多幾個星期就好啦!