我從未見過一個咁厚顏無恥既人。
個個死人梁立人,竟然一而再咁寫D野黎侮辱哥哥,係唔係寫上癮?
我地個個成日寫信去投訴佢,佢都好似唔多在意咁。
好一句,寧玉碎,不瓦全。
又話哥哥當你係一個好尊重既長輩,我呸!
成日係到兜個Round黎台高自已,勁踩哥哥,你無野啊嘩?
請梁生尊重不在世既人,哩種行為都係尊重自已既一種。
無謂俾人話你無教養。