今天七點近八點起床,梳洗換衣服出門口拿車也用不了十分鐘,但到了課室沒人,我打算回家去,原來我過早到了,老師還未到,我差點就曠課…
當然,早餐都有食,就係出門口個時經過,會買返隻糯米雞,再飲杯豆漿,不過,是帶到課室,點知我放落個袋到,踩到課室,先知爆鬼左,爆咩?緊係豆漿啦…搞到我中段休息仲揹住個袋出去洗,仲有人問我係咪走堂,返到屋企,拿拿臨囉去洗…