過多幾個鐘,就上堂啦,但我都仲未訓到,唔知係我尋日上午訓到十二點既關系,定尋晚打機時發生既問題…
尋晚,係我打緊GT4既時候,有個同學衝左入黎,個時仲有個同學玩緊NFS:MW(間房變左汽車會…),入到黎就同其中一個同學嘈,原來係佢話左人地既野比其他人聽,仲要係有關既人聽…咁個時氣氛好尷尬,我玩緊GT4,所以我比人遮住…而另一邊人玩MW既就較靜音繼續玩,咁我就冇玩落去,聽下咩事,而事實上,我係聽唔清佢地講咩,因為好亂…但佢兩個既氣氛就好凝重,差D就打起上黎,不過碰撞係有d,不過撞人個個就留手,冇大動作落去,而比人撞個個就好忍得,冇反推,不過我個時坐係到諗,我應該阻止?諗左陣,我唔阻止,一黎我想食下花生,二黎我唔可以打亂大自然既規律,不過,佢兩個既事證實左香港人鐘意食花生係岩既,因為呢件事中其中一個錯位就係好心做壞事,所以,人地同你講過既野,你都係唔好同其他人講,咩人都係
|