近排好懶呀,又冇車踩,之前一直都覺得我架車有魂,所以我好鐘意人在車在 ,我仲可以三個鐘72km,好景不常,架車接二連三發我脾氣-斷剎車鋼絲,咁我又唔想單邊剎,咁好傷前剎,所以我個日就無出去整,諗住第二日推出去整,點知由個日開始落雨,落到今日,連練車時間表都推遲埋,已經天氣凍架啦,姐係想我冇野做?都唔知做乜鬼…