♥♥我係開心快樂人''cM mY QooZa
♀不能天長地久的'']]往往是最令人心痛.... 卻又是最美麗的回憶♂
leung_lok
暱稱: ♥♥happy=]樂/''
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
 

  I Miss You

2007 年 4 月 25 日  星期三 晴天

♂比人打呀~.~

唉~好痛呀♂……我今日午息同馬×華打,所以咁囉,下次佢就知。勁嬲呀!我今日課外活動個陣,我同呀佩speaking,×家×問呀佩我係唔係話佢喎,我根本就冇,如果佢唔係身有,佢又唔會咁問啦!當我傻嫁……Love一個人真係時時即即咁掛住佢,唔知會唔會有一日會離開佢?唔想……唔想……好唔想……極唔想……

刊登時間:2007-04-25 07:53 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

  I Miss You

2007 年 4 月 24 日  星期二 晴天

△乖女的1日^.^▼

嘩!~原來我有咁多Day冇write日記嫁啦,今Day練習排隊個陣,如果唔係許生,就唔洗同某某&佢佢一齊排(唔好問who啦,用肉眼睇~)。補課都幾Good嫁,有得做homework。衣加,真係慘,得半個格擺書包,我又遲返喎~點知某某/佢佢會唔會佔my我個半格嫁,所以我叫左某某/佢佢留返比我。冇野啦~

刊登時間:2007-04-24 06:36 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

  I Miss You

2007 年 4 月 19 日  星期四 晴天

打人鬧的日子 鬱悶

琴日我and家瑤去左☆芝娃娃☆屋企食飯,所以先冇write日記。今曰我bathing個陣時,我mother睇我日記喎~咁arm又有 口,and我大聲話佢喎~不嬲都係嫁啦,幾大聲呀對面都知呀,痴線嫁~超想爆粗,不過依幾日[免],廢事煩,我叫左佢千其唔好同我老豆講,廢事佢又再煩,免得我冇左money,不過我都冇嘜理佢,就係左耳入右耳出啦!!!

刊登時間:2007-04-19 06:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]