♥♥我係開心快樂人''cM mY QooZa
♀不能天長地久的'']]往往是最令人心痛.... 卻又是最美麗的回憶♂
leung_lok
暱稱: ♥♥happy=]樂/''
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
 

  I Miss You

2007 年 4 月 12 日  星期四 晴天

真q悶的一天!!

今日呢真係好q悶,我做一陣homework,就play一陣電腦。呀????琴晚既晚間新聞話翠林個邊個街市火足,就離冇得食啦!無奈~原來家瑤係2007-04-09開始write日記~跟風~人write佢又write冇主見~#%*#@~PK。唔知楊佩英有冇同佢play呢??得林景康先佢,係人先唔佢炸,都知佢有冇腦,eat多D豬腦保吓啦(有好多地方都有得buy)~唔講啦!!!做homework先,未比人鬧><

刊登時間:2007-04-12 02:44 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

  I Miss You

2007 年 4 月 11 日  星期三 晴天

約表姐出街^.^

今日好悶呀~要人做功課,但係做得1樣,呀?姨幾日我都冇再want佢~都係1件good事,要慶祝吓。唉!!!!!arm-arm我個表妺打離叫我呀mother同佢打羽毛球喎!!D球極q屎,同佢打波都變左白痴,真煩……睬佢都痴,我晤想咁快返school呀,驚見到佢,唔want面對佢。唔write啦??要去洗頭出街,約左表姐同佢D~朋友

 

刊登時間:2007-04-11 02:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

  I Miss You

2007 年 4 月 9 日  星期一 晴天

冇人煮飯~無奈>.<

講返4/8(日)先。

第2日:(上午)5:00起身[琴日成2:30先sleep嫁!!白痴] >6:45起程返鞋廠

7:30-9:00崇拜[悶到嘔奶,為有同俞旦speak,真係死得人] >9:15-10:00分組栽培[個D人D話係普通話+鄉吓話,聽到人都痴,低能嫁~->佢條腸粉呀~食啦!!]

12:15離開鞋廠[好呀!!~我唔會再離嫁啦!] >2:00慶功宴[餓死人呀!] >返HK。

今晚我同我老豆食飯姐~我mother就同佢D朋友食,我同我老豆都唔食咩好???

冇人煮飯比我地食~無奈………????

 

 

 

 

刊登時間:2007-04-09 02:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]