|
|
2009 年 2 月 12 日 星期四  |
| 2009-02-12 |
分類: 未分類 |
今日係100日啦
我同你終於100日啦
今日一早就同鍾佩玲一齊番學^^
好開心呀~ @O@
番到學校無無聊咁~到咗9點
我地就去咗Hall
睇話劇
又悶又搞笑
今日最開心既就係冇中文堂~哈哈~
見到個肥婆就真係想死呀
再加上佢隻咗細既眼
仲細過張子莊呀
真係想死呀
上堂又悶噃
好彩今日冇佢堂呀
最慘係悶到想訓教
又唔比訓噃~~地獄~~呀
放既時候就去咗踢波啦
唉~一世做死keeper
唔做又比人話
我係唔係特別好'蝦'呢
點解我冇得選擇
但係人地就有呢
咁我就算啦
我始終都係辰做keeper
不過我發覺我都幾勁
我冇比人入過^^
全部比我off曬
勁呀~
|
2009 年 2 月 11 日 星期三  |
| 2009-02-11 |
分類: 未分類 |
今日好無聊呀~
唔知點解好似成日都想訓教
我訓咗幾堂
但係都仲想訓
不過都好過系屋企呆等
仲要唔知等咩
等我聽日搞搞野先^^
玩下野都好^^ |
| 2009-02-11 |
分類: 未分類 |
OH~my God
我呀媽竟然打機呀
仲要打到夜晚12點幾呀
世界大變呀~!!!
我都未見過佢打機
點算呀~
咁遲d我部電腦咪比佢佔據咗呀
|
| 2009-02-09 |
分類: 未分類 |
今日有得番學啦~好野!!
唔使系屋企無聊
至少系學校都有人同我玩下啦
不過又就黎到家長日啦!
唔知使唔使去111呢
不過大多數都要嫁啦
唔緊要啦~最多咪比人話下
好快就冇野嫁啦
日日都好似唔知點咁
|
2009 年 2 月 5 日 星期四  |
| 2009-02-05 |
分類: 未分類 |
今日係星期四啦!!2月5日
即係我同佢今日係第93日
係佢話番比我知
如果唔係我都唔記得呀
唉~今日無無聊咁又過咗一日啦
我而日日都係咁
都唔知幾時先唔洗咁
距離番學既日子又近咗啦
仲有好似係五日
好開心(^^)v
不過只係番學先有得見你
我好想同你一齊出黎玩下都好啦
唔知幾先可以呢~=.=
不過唔緊要啦
我成日都系夢中見到你
可能係''日有所思 夜有所夢''啦!! |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|