|
|
2009 年 2 月 4 日 星期三  |
2009-02-04  |
分類: 未分類 |
唉~唔係幾中意放假
一放假就悶到出曬蜘蛛網
仲有幾日先番學
我日日都訓到12點幾
放咩假呀~搞到我D時間亂七八糟
最衰都係個陳祖擇
快D番回歸大自然啦
|
2009 年 1 月 26 日 星期一  |
2009-01-26  |
分類: 未分類 |
唉.....~
我好悶呀
你上咗大陸我好似好無聊咁
你快d番黎啦
至少都有人同我玩下msn啦
你唔系到邊度會有人同我玩
你系我心目中係最重要
快d番黎啦
我等你
|
| 2009-01-15 |
分類: 未分類 |
好野終考完試啦
不過LS死咗
MATHS又唔係考得幾好
不過今日考個科英文我諗都OK既
希望合格啦
我唔想原校讀都唔得呀
|
2009 年 1 月 8 日 星期四  |
2009-01-08  |
分類: 未分類 |
由於1 月8至1月15要考試
所以會唔打QOOZA住
遲D會補番
|
| 2009-01-03 |
分類: 未分類 |
今日早上溫書
溫完之後就去咗銀座同我呀哥and凌嘉豪踢波
我超勁呀~人地射咗十幾球先射到我幾球
其實唔係我勁...係人地超咩囉
踢到6點30到~我地走啦
番到屋企食完dinner之後我就同人地游水呀
不過係系屋企游呀...唔知你明唔明呢??
玩到2點幾...係朝早呀~..
我唔打啦....zzzZzZz |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|