發呆
leungheiman
暱稱: ◆Bri@N~文~LEuNG●
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
沒有安寧的日子
2009-06-23
2009-04-17
2009-03-01
2009-02-20
文章分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 18
今日人氣: 0
累積人氣: 976
2009 年 2 月 4 日  星期三   晴天


2009-02-04 鬱悶 分類: 未分類

唉~唔係幾中意放假

一放假就悶到出曬蜘蛛網

仲有幾日先番學

我日日都訓到12點幾

放咩假呀~搞到我D時間亂七八糟

最衰都係個陳祖擇

快D番回歸大自然啦

 



2009 年 1 月 26 日  星期一   晴天


2009-01-26 鬱悶 分類: 未分類

唉.....~

我好悶呀

你上咗大陸我好似好無聊咁

你快d番黎啦

至少都有人同我玩下msn啦

你唔系到邊度會有人同我玩

你系我心目中係最重要

快d番黎啦

我等你

 



2009 年 1 月 15 日  星期四   寒冷


2009-01-15 分類: 未分類

好野終考完試啦

不過LS死咗

MATHS又唔係考得幾好

不過今日考個科英文我諗都OK既

希望合格啦

我唔想原校讀都唔得呀

 



2009 年 1 月 8 日  星期四   晴天


2009-01-08 疲倦 分類: 未分類

由於1 月8至1月15要考試

所以會唔打QOOZA住

遲D會補番

 

 



2009 年 1 月 3 日  星期六   清涼


2009-01-03 分類: 未分類

 

今日早上溫書

溫完之後就去咗銀座同我呀哥and凌嘉豪踢波

我超勁呀~人地射咗十幾球先射到我幾球

其實唔係我勁...係人地超咩囉

踢到6點30到~我地走啦

番到屋企食完dinner之後我就同人地游水呀

不過係系屋企游呀...唔知你明唔明呢??

玩到2點幾...係朝早呀~..

我唔打啦....zzzZzZz