**※小.瑜.日.誌※**
hihi...歡迎多多留言.......>.<同時可以留埋CM添呀^v^
leungmacy11
暱稱: 小瑜
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« December 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
重男輕女.......
多謝你.....
聽日比賽喇~~~~
柴犬奇蹟物語...........
母親節.....(補打)
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 34
今日人氣: 2
累積人氣: 725
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 22 日  星期六   晴天


食麥記.........>w< 分類: 未分類

嘩..........今日晚餐竟然食麥記喎!!!!^^哈哈...真係好呢!!!



2008 年 3 月 21 日  星期五   晴天


歌詞--兩個世界 分類: 未分類

 
 


 
 
胡清藍 - 兩個世界

傷感故事
誰真的愛聽
特別那是你
怎麼忍心
oh memory
多年不停逃避
對你的感情一直累積

hey dear my friend
請給我你的笑臉
兩個不同世界
路有多遠
goodbye my wonderful world
一句再見都沒留
是我怕你淚流
還是我說不出口
goodbye my wonderful world
愛得最深的朋友
最需要我的那時候
卻走到了盡頭
 
oh memory
多年不停在逃避
對你的感情
卻一直都在累積
hey dear my friend
請給我你的笑臉
兩個不同世界
要走一遍路會有多遠
goodbye my wonderful world
一句再見都沒留
是我怕你淚流
還是我說不出口
goodbye my wonderful world
愛得最深的朋友
最需要我的時候
我轉身走沒留下理由
goodbye my wonderful world
一句再見都沒留
是我怕你淚流
我哭過後還說不出口
goodbye my wonderful world
愛得最深的朋友
最需要我的時候
我的一生卻走到了盡頭



2008 年 3 月 19 日  星期三   晴天


歌詞----分手要狠 分類: 未分類

分手要狠 - 吳雨霏


說再見不要坐近 不糾纏 不慰問
說再見不要坐近 便扶助病困

誰亦害怕背上開口責任
誰亦避免看見想害人
然後
亂說轉淡了可以做對良朋
還道歉愧疚說不忍

*分手要狠 比相戀勇敢
給掌摑就當 打散不安熱吻

分手要狠 講分手不需要等
等等都不會合襯 卻會忍不到熱吻

說再見不要坐近 不糾纏 不慰問
說再見不要坐近 便扶助病困

難道尚要 與你 房租兩份
難道沒有過抹走淚痕

其實陣痛過去了 很快另有別人
才自責 過去太傷感

分手要狠 比相戀勇敢
給掌摑就當 打散不安熱吻
分手要狠 講分手不需要等
等等都不會合襯 卻會忍不到熱吻


離開得夠狠 搬走得更狠
刪走了電腦 一絲一點烙印
手機都轉新 寂寞亦別要找舊人
知己慰問我 也記得不要犯禁


說再見不要坐近 不糾纏 不慰問
說再見不要坐近 便扶助病困

 




歌詞----我的最愛 分類: 未分類

 
 
方力申/鄧麗欣- 我的最愛歌詞



A:離開以後首次遇見
S:從新對望聽你聲線
A:太慣看你左邊笑臉
S:差點想碰你的肩 輕觸那殘餘心事

@A:我們分開 怎麼始終行不開 想捉緊當日精彩
S:或是害怕完全淡出你那份愛 離場後跑回來
A:不知可算應該
S:貼身不再但卻貼心裝載
A:隨時代你哭 處理淚流
S:而後備兩手是否足夠 即使那日放了手
A:雙腳似未學會走
合:停留在這段情
A:不懂去
S:退守
A:全部舊記憶 這刻重遊
S:重拾舊愛都或太荒謬
A:運氣不夠
S:牽不了手
合:也算得今世獨有
合:對你太好怎會累透@

A:如心跳是可以避免
S:縈繞卻是你的聲線
A:慣了照顧的不會變
S:不告別也不發現 對你愛顧早蔓延

Repeat@

合:對你再好不會廝守
 
 
 
   



2008 年 3 月 18 日  星期二   晴天


好多功課呀...................help!!! 分類: 未分類

嘩嘩嘩..........復活節假好多功課呀!!!!想做死人咩????!!!!(我咁講係咪衰左D呢)唉~!~雖然我之前話提早放復活節假係好無聊,想快D有功課姐,但係唔駛比咁多掛~.~中文1樣~英文4樣~數學2樣~常識2樣。呢到甲甲埋埋都9樣啦!!況且有D仲好難,我D書又唔齊。有D要有書先做到!!!算啦~~唉.....做左唔駛睇書果D先啦,要睇書既就遲D先做啦!!!._.