| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 3 月 12 日 星期三  |
| WOO~~好痛呀...... |
分類: 未分類 |
唉....點解個膞頭痛極都唔好呀。help me!!!!點解會咁呀,佢點解會咁呀??????????????????????????????????????難道永遠都搵唔到原因???????????~!!!!!!!!!!!!!!!!!有冇人可以答到我呀??????
|
| 病左....<補打> |
分類: 未分類 |
唉....沉日放學返屋企就暈暈地,跟住媽咪立即同我探熱,不過我就冇發燒,好彩姐.....,哈哈^.^做完功課就訓左一陣,跟住就冇事啦。 |
2008 年 3 月 10 日 星期一  |
常識科之<護蛋行動>  |
分類: 未分類 |
嗯!!!今日常識科既<護蛋行動>已經開始左喇....^-^其實呢一個活動係想我地明白生命係非常之寶貴呀....。哈哈^^今日係<護蛋行動>既第一日,無論小息、做治療,都要帶住佢呀...因為佢係我既小生命黎呀。頭兩日放學就有<托管服務>,但係到左星期三就要將隻蛋帶返屋企,到左星期四早上就要帶返隻蛋返學校~如果呢四日裹面萬一隻蛋流哂D蛋黃出黎的話,都要留返個屍骸呀,跟住MISS SIU、MISS CHAN、MISS LEE同埋MISS SO就會為隻蛋開<死因研究團>,睇下隻蛋係幾時死、係邊到死同埋點解會死。所以我一定要好好保護我隻強喔^^ |
2008 年 3 月 9 日 星期日  |
沉晚發惡夢呀......驚驚  |
分類: 未分類 |
唉......沉晚訓訓下醒左,因為發惡夢呀.......驚驚呀!!個夢好奇怪,係關於<流感>呀*~*。係一個細路患左<流感>,跟住之後佢就入左醫院,然後我同我媽咪去左探佢,我同果個細路傾傾下計,我見到佢有D唔妥,咁我咪諗住叫醫生黎睇佢有咩事囉。點知佢就一權打埋黎,驚到我醒左囉。就係咁喇~~~~~~~~~~~~。希望今晚唔會再發惡夢啦! |
2008 年 3 月 8 日 星期六  |
好悶呀..............冇野搞.....  |
分類: 未分類 |
唉......好悶呀!!冇野做!!電視又冇野睇~~~功課又做哂...MSN又少人ONLIVE。好悶呀~~我本來就想遲D先起身,但係比阿哥既手電嘈醒左,所以8:20AM就起左身喇。唉....真陰公囉....唔得,今晚我一定要訓返夠本..... |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|