聽到起哂雞皮 orz 好正
love onerepublic !!!!!!
要停上一排twitter
點解日日都好似做唔哂D野甘
無窮無盡 幾時先會學完呀
-------------------------------
對你而言 朋友是什麼!??
我已經分不清了
雀局
6點-12點半
好彩仲有小巴走
勁耐冇掂麻將
個個越打越上手 good!
下次再黎
HAHA