我好嬲 我唔想你同我講野我要扮開心
我知道唔會稱得上永遠
或者畢左業之後大家會行自己既路
有一日我可能會講哂我有咩唔GUR你
仲言之
我對個個都好失望
LEGION-PAUl Bettany 三粒星星
劇本一般 都幾爛成套野 冇D新意
淨係睇型男MICHEAL同視覺效果.其他真係.....
唔好哂錢入場
4/23
廟街 煲仔飯
發記糖水
噴奶完全冇諗過有咩搞囉
=.=
----------------------------------
Female總是容易相信別人的說話 .....