好憎呢種天氣
放學之後 英文group1+2
去理工大學睇drama
訓著左 haha
睇住子曦係我隔離偷食朱古力
-------------------------------
今年情人節竟然唔可以連3年一齊過生日真可惜
f.2唱k 係球場影相
f.3 唱k +影貼紙相....第二日好早起身 約埋一齊食m記早餐 再去踩單車
this year is so lonely
我怕我越陷越深
點算我
上帝 牙,,,
再甘落我 我就係罪人
別人都不會原諒我了
----------------------------
唉
BJ Trip
5日四夜
雖然d野食係唔好食
雖然d景點冇野睇
不過整大班人一齊堅好笑
晚上的一通電話 好後悔冇落到去玩
認識了四位男士
wow
原來自己係甘渺少
BJBJ I MISS U SO MUCH
-------------------------------------------
就快情人節 ............