年初二
諗住同爸媽飲茶
點知俾呀伯叫我地去呀叔度食飯
去深圳 夜晚食湖南菜 好食
9點幾返度 係樓下買串燒食正
返到屋企見到哥哥返左黎
佢同佢女朋友買左兩盒朱古力禮盒比我
wow 我覺得自己好幸福
年初一& Tong Ng Happy Birthday
冇去到同親戚飲茶
d親戚黎哂我屋企
十三張/麻將
夜晚百樂酒樓食飯
------------------------------------
Happy Valentine's Day
Be my valentine ,,plz haha
I'm waiting for u......hahaha
年三十
朝早拜神
呀叔 叔母 心如黎左
一齊食晏
夜晚出鑽石山 何李活廣場 姑丈請食飯
聯邦大酒樓 個名好gag
食食下同表妹去買happy lemon haha
佢173呀 高我成個頭 ><
見到表哥
係咪係外國返黎既男仔 都會特別大隻左同令仔左!!!?
講真呢餐唔直4千蚊
我食得好少野咋......
俾我偷影左既爸媽
-----------------------------------
原來成日掛住個樣野 個件事 個個人
係好辛苦 haha