上次唱k既
推介清水翔太-journey-櫻
依然甘鐘意佢d歌
gaga好鐘意呢幅畫
03-16 (二)
對不起 我哭了
我坐在廁板上抱著自己
抽搐的身體
眼淚好快就能流下來
很久沒大哭過了
我走到床上 忍著眼淚睡下去了
我還是一個15歲的小孩......
脾氣還是改不下去.......
---------------------------------------------
I am a fool
以為自己d Eng w.s 唔見哂 無肋到癲
原來d英文功課一路係自己既file到
點解係屋企個時唔搵清楚d呀 唉
搭lift都可以出錯左去7樓 行到出到先知係7樓
又行番樓梯上番屋企 靈魂番黎未呀
-------------------------------------------
好期待 loooove it!!!