星期五 8點-5點30
LS field trip
根本就係geog field trip-,-
荃灣可觀自然教育中心 我想觀星多d囉 帶我睇星星啦 haha
discussion 好想鬧人 做組長冇乜野 組員又唔比意見 算點!?
級lee 好唔gur 個miss莊
discuss完坐車出洪水橋 除左空氣清新之外 真係又冇乜好睇
都係d古廟 周圍都係貨櫃 好多狗呀 勁驚
又要坐車出去市中心食飯
食完飯就返返中心到整報告present 5mins
8部imac 想點!? 1部就ok姐 8部 haha
5點半坐返旅遊巴返學校lu
yanyan happy birthday=]
-------------------------------------------------------
英文功課係哂學校
聽日測地理 本書又係學校
好才問左ting 借書
我個心去左邊 成日去左第二度
上上下堂可以諗緊其他野係度發牛豆
-------------------------------------------
|