琴晚發夢...夢到過去的女朋友....返我身邊"可惜只是夢!!!
今朝9點幾起身...同ar咪去左食早餐........"
之後我落鋪頭....佢返home
我架三條一變左做紅色=)
最初是白色的
紅色是否令d呢??
夜晚去左幫老豆開工....累....
訓先..........=)