今日好唔開心.........
一來喺lunchtime...無啦啦胃痛~
跟住我就知道左d野........之後就好唔開心
傷心..........∼
果樣野....我唔想打出黎...又唔好問我!!
問左之後一定冇fd做...!!
想知.....睇下係冰個啦~
唔想打......
依家只是想大訓一場....or.....未be最好都係可以[失憶]算把啦~