2號仔ソ日記
日記
levin
暱稱: sky
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
=(
=(
再次唔開心.............
60樣香港人兒時做過既...
我要努力...放低"
文章分類
全部 (193)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 193
留言總數: 120
今日人氣: 11
累積人氣: 6891
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 17 日  星期五   落雪


有d病病地..... 分類: 未分類

今日返到學校...之後有d頭痛.......~

同埋可能有d唔開心.......

係lunchtime之後....點名腸仔...佢話隻狗狗可能會check書包.....~

我同肥駿上左3G....比左我地d手提...加埋我既mp3肥雞...

返到classroom之後....同左佢傾返計lu~

之前仲估佢係咪嬲嬲我.....*

呵呵*....好彩佢冇嬲我姐*

點知隻狗.......冇check到囉........~

唉......o曬~

跟住至到放學至拎返d電話同mp3.......*

唉......

可憐的呢.....~

今日又要放學搵miss做數囉......

做完之後佢話...d野我有d  o咀....~

佢話:你同ar心一樣...要係放學至識做數嫁丫!!*

不如下次小測係放學至測啦"

o曬~






訪客留言 (返回 levin 的日誌)


ER34 於 2006-02-18 02:38 AM 發表:
測驗一齊測ar
我成年冇測過驗la
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

輝少.....數學堂*
你冰個上.....我冰個上ar.....~
Posted at 2006-02-18 08:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]