今日係我的生日啦^^..又係白色情人節天*
依家時間係0:09........
分別有好多人同我講"生日快樂"...*
今年第1個係...wing-e
之後ar駿......
仲有ka wing.....ar怡....ar輝~
icq:有...wing-e...ar駿........"
msn:有ka wing.....ar輝...ar駿...*
電話:有wing-e....~
thx*
唔打住啦^^
zzzz....lu~
~the end~
生日快樂呀