今日熱死人啦.........~
因為入左長洲....
今次得...我,,,ar哥,,,佢女朋友同埋佢女朋友d屋企人~
又食海鮮....不過都係上次果間好食d^^
但係今次d海鮮只係食左千幾炸......都係上次食得多d錢"
今次加加埋埋大約食左唔到二千~
下次至俾d相相你地睇啦^^
~the end~