今日又同世伯......佢地bbq....~
同上次一樣~
不過今次都ok開心......我地出左去x台....係上面曬左一陣.....吹下水
之後返入沙灘.....燒野食~
跟住同bb玩沙沙....世伯佢地就好笑.....抬左張一枱....係度打牌....o曬~
之後行樓梯上返去攞車車.......我地今次有5架車車...當然有我架型格份啦...haha*
~the end~