好掛住佢ar.........><
今日見到一個人...........happy^^
跟住同左表哥去左食野............冇啦~
之後見到肥妹......佢同佢媽咪一齊......~
我同肥妹用眼神傾左幾秒計.....kaka*
肥妹....佢都唔知入唔入到文理.........
唔知聽日見唔見到一個人呢~
~the end~