今日都幾開心,,,因為今日可以見到佢3次呢^^
晚上,,,同肥妹(fd)傾左一陣電電.......
聽肥妹講........姐姐好多時係球場打波時.....都會俾d人x<----唔識打..........x個意思同等於(挑逗)左右><!!
希望果d人唔會係我識的人啦............
~the end~