haha......今日ar叔又來左車房......^^
同佢,,,信哥游車河......之後佢去左車房同信哥捉棋~
跟住無啦啦見到...2個師姐行過姓張的,,,唔知見唔見到我呢....haha~
之後ar叔叫我8月同佢一齊上珠海國x賽車場度,,,,睇下佢d車
睇下咩至係跑車....hk果d都唔係跑車~
但一講到車,,,就有d想上.......~
唉,,,都唔知上唔上好~~~~~~~~~
跟住skw飲茶......
之後佢地又捉過....都幾悶下~
之後同左平哥,,,我老表...ar漢又落skw飲野~
跟住........又返左上車房..點知佢地仲捉緊......
佢地真係無聊,,,,,,,,,,,~
行左去士多吹水......同左格格傾左陣電電~
之後上返左屋企~
unhappy,,,,my dad真係onxx......又無啦啦xy我.....
跟住.......我xy返佢.....火都來曬~
嬲到pk!!..........fuck~
~the end~
|