今日一早冇野做.......沖涼~
下午同ar駿..小k....sanna...wing-e坐bus入石澳搵kit-e,,,ying,,,BoWiE,,,輝,,,同一樣食得的野,,,龜龜*
之後大家落左水玩排球啦.....開始果時....得我,,,ar駿,,,ar輝,,,同包包(果樣食得的野)keke^^
我地係水度打波.....之後佢地落埋水啦.....一齊玩~
佢地之後租左張浮床玩....happy*
之後玩玩下我地d男仔玩反浮床.....kaka^^
之後BoWiE要走啦,,,,,,5.30左右kit-e都走埋.....6點幾沖沖都走啦~
不過仲有好多人......玩到8點左右走lu~
沖涼.....坐busbus走......我,,,ar駿,,,ar輝係山翠落車車....我同ar駿行返屋企(累>3<)ar輝就坐小bus.....
佢地就係skw落車........
~the end~
|