全日都游車河........坐左好多架車車.....死得>!<
好怕有一日我會怕左車>3<
芷遙姐姐...話時話....好快就到7月23號啦.....*
生日快樂呢^^
希望你可以比依家更開心,,,唔好再係訓教果時喊喊啦*
大個女唔可以再喊嫁啦,,,知ma!!
kaka^3^
~一世子好朋友~
~the end~