第1樣最想實現的事 :成績好d!!
第2樣最想實現的事:大個有機會跟到ar叔玩車!!
第3樣最想實現的事:實現夢想..做..ar叔的跟班 !!
第4樣最想實現的事:同心愛ge人拍拖!!
第5樣最想實現的事:搵$$買屋屋比未來老婆住!!
第6樣最想實現的事:買車,,,(cf-4...s2000...cooper s)!!
第7樣最想實現的事:搵多d$$同心愛的人結婚!!
第8樣最想實現的事:老婆錫我,,,我錫我老婆同佢家人我家人!!
第9樣最想實現的事:有個bb!!
第10樣最想實現的事:我識得ge所有人一定要好開心!!
Kevin問:一閉上眼,你會想起誰?唔知呢......
C憶問:當你孤單你會想起誰?一個人>3<
衰妹問:你鍾唔鍾意狗架?一般啦~
TOBI問:你宜家最愛既人係邊個?唔知呢!!
烽問:你會想學咩野武功?有咁傻得咁傻術^^
YEUNG問:你覺得咩水果系最易種XD?蕉蕉>!<
施C問:你嫁最愛出現左嗎?唔知ar~
隨緣問:最憎ge人係邊個:您估下,,,^3^
sky問:最想同邊個一生一世呢??一個真心相愛的人囉!!
p.s生日快樂ar...芷遙姐姐^^
|