今日中文堂之外,,,全日都悶到係想死....><
因為今日中文要默書呢,,應該合格*
之後今晚8點0幾分果時........冇啦啦屋企震左幾下...
跟住媽咪問我覺唔覺震......~
我話有.....
跟住打左俾kit-e,,,my aunt,,,popo,,,輝,,,肥仔,,,士多士頭婆同佢老公
好多人都覺,,,但士頭婆同佢老公唔覺...o曬~
之後有個傻妹同我講佢驚驚.....
跟住就叫左佢唔洗驚,,,hee^^