2號仔ソ日記
日記
levin
暱稱: sky
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
=(
=(
再次唔開心.............
60樣香港人兒時做過既...
我要努力...放低"
文章分類
全部 (193)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 193
留言總數: 120
今日人氣: 8
累積人氣: 6857
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 7 月 26 日  星期二   晴天


去泰國,,,,,,,~ 分類: 未分類

今次去泰國唔知又有咩好玩呢!?

咪又係see人妖果d∼

但係我最鍾意玩果d水上活動.........香蕉船,,有喺海龜島玩浮潛..........∼

今次會去曼谷同芭提雅玩我最鍾意的水上活動ar^^

今次喺芭堤雅好似話仲可以同d小海豚游水喎..........*

唔知佢地會唔會咬我呢!?

so happy

我地次次自由行................∼

今次有三十幾人......my fd(車房老細)佢老婆,,,我媽咪,,,表哥,,,and佢條女,,,佢父母,,,仲有士多老板

娘.........∼

唔知!?如果跟團好唔好玩呢!?

我好想可以同我個∼,,,,,,,好朋友∼一齊去玩!?






訪客留言 (返回 levin 的日誌)


寶寶 於 2005-07-27 12:36 AM 發表:
玩得開心d呀!!!
記住買手信比我呀~~~haha,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

吾吾~
買手信...??
一定啦,,,ok!?
Posted at 2005-07-27 12:53 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



阿駿 於 2005-07-26 11:59 PM 發表:
去旅行咁好,
買手信俾我呀,
哈哈,
同邊個好朋友去呀。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係ar!!
你呀??唔知會唔會買啵∼
ha*
問你屎味??
同邊個好朋友去關你咩事!?
 
Posted at 2005-07-27 12:29 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



怡 於 2005-07-26 11:56 PM 發表:
咁好有得去旅行呀,,,我都想去呀.....記得影相比我睇啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好丫∼
Posted at 2005-07-27 12:18 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]