| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2005 年 7 月 26 日 星期二  |
| 去泰國,,,,,,,~ |
分類: 未分類 |
今次去泰國唔知又有咩好玩呢!?
咪又係see人妖果d∼
但係我最鍾意玩果d水上活動.........香蕉船,,有喺海龜島玩浮潛..........∼
今次會去曼谷同芭提雅玩我最鍾意的水上活動ar^^
|
今次喺芭堤雅好似話仲可以同d小海豚游水喎..........*
唔知佢地會唔會咬我呢!?
so happy

我地次次都係自由行................∼
今次有三十幾人......my fd(車房老細)佢老婆,,,我媽咪,,,表哥,,,and佢條女,,,佢父母,,,仲有士多老板
娘.........∼
唔知!?如果跟團好唔好玩呢!?
我好想可以同我個∼,,,,,,,好朋友∼一齊去玩!? |
|
|
|
寶寶 於 2005-07-27 12:36 AM 發表:
玩得開心d呀!!!
記住買手信比我呀~~~haha,,
|
網主回覆
吾吾~
買手信...??

一定啦,,,ok!?
 Posted at 2005-07-27 12:53 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
阿駿 於 2005-07-26 11:59 PM 發表:
去旅行咁好,
買手信俾我呀,
哈哈,
同邊個好朋友去呀。
|
網主回覆
係ar!!

你呀??唔知會唔會買啵∼
ha*
問你屎味??

同邊個好朋友去關你咩事!?

Posted at 2005-07-27 12:29 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
怡 於 2005-07-26 11:56 PM 發表:
咁好有得去旅行呀,,,我都想去呀.....記得影相比我睇啦
|
網主回覆
好丫∼
 Posted at 2005-07-27 12:18 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|