今日係kit-e的生日.......生日快樂呢^^
我知我俾你的生日禮物,,,唔係太令>3<
不過希望你鐘意啦,,,haa~
今日下午同班比落樓下士多時,,,佢又好唔聽話.....~
係我行左去車房傾計果時...佢又同嘟嘟去左搞士多隻catcat...><!!
愛玩的傻班比---->