星期5的中午個人開始好唔舒服..之後係架EF(civic仔)度訓左一陣一訓就訓到3點3左右.....
之後決定返上樓訓......點知訓到成10點幾~
食左dd飯..沖涼..訓~
到左今朝開始好d..不過仲有d頭痛....*
討厭!!