今日開始要測驗,,,maths死左==
一早10點幾就落雨,,,12點40放左學~
之前係屋企on左一陣msn,,,就同老表去左食飯.....~
之後用左手提on msn老婆on左,,,傾左陣
佢會考喇.......您一定要比心機ar!!
知道?!
聽日測化學......~