今日7點9起左身......之後洗洗下(面)爆肚痛==
想去時....但夠鍾要返學*o*
最後唔去住...~
返到學校又唔痛~.~
今日考試死死地(一向).....
放左返屋企,,,食左d野咁~
之後去左樓下fd度....見到her ^^~
夜晚係樓下坐左陣.....
返到屋企...唔想提...唔好問...唔好8..
一個字...!!嬲!!