今日好早起左身....不過唔係返學......~
只係全朝都係屋企....
下午同輝...肥仔....3個人去左釣魚..同ar英msn左一陣..^^
好好好好好曬==
晚上食kfc.....返左上屋企~
之後再落左樓下搵返佢地..再去左輝...~
最後係佢地樓下坐...見到佢..傾了2句^^
12點返左屋企....~