|
|
COMMENT 4 U!!^^ 吾好吾開心啦^^我好明白妳而家個心情.. 因為我都試過好似妳咁樣架; 一開始..我都係好傷心,, 但係過左一排,,我就諗通左; 覺得佢吾要我而要其他女仔係佢吾識貨姐" 我好好,,佢又吾要.. 果個女仔..唉,,我都吾知佢有咩好!~ 但係偏偏個男仔又要選擇左去愛佢,,中意佢" 咁妳可以點呢?! 係咪..?" 咁妳唯一可以做到既係妳要放過佢啦.. 因為如果妳真係愛一個人既話,,就要比妳愛既人去愛其實人啦,,一黎佢吾再愛妳; 二黎又可以大家都開心!; 三黎妳又可以同佢做到好朋友,,因為好朋友係永遠都吾會分手,,亦吾會覺得傷心.. 係咪先..?!" 好啦,, 我希望妳可以諗得通啦~ 吾好再為佢而傷心啦,,吾好再為一個咁吾值得妳去喊既男仔而喊牙.. 有冇聽過一句說話:沒有一個人會讓妳掉下眼淚,,也沒有一個人值得妳去為佢而喊; 值得的那一位,,也不會要妳為他流眼淚!" 明白未?" 一個冇左姐,,可以再搵番個更加好既男仔的馬.. 希望妳會明白,,諗通同快d忘記佢and搵番一個比果個男仔更好既男朋友吧!"^^ 我想他會更愛妳!!!!"
|