『世上最遙遠的距離,不是生與死的距離,不是天各一方,而是我就站在你面前,你卻不知道我愛你...』
lf3_jan
暱稱: 愛情童話
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唉....好悶呀^^
問卷大調查
特別的星期六牙!!
我生日啦!!
星期一
文章分類
全部 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 16
留言總數: 36
今日人氣: 0
累積人氣: 904
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
BB 狗
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。
生日鐘
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。
2008 年 8 月 16 日  星期六   晴天


唉....好悶呀^^ 分類: 未分類

唉...

我放左暑假之後...

懶左勁多囉...

所以好耐都冇打 blog...

但我知道自己升到中四同想讀個一班...

好開心囉 (≧ω≦)/...

可是我聽到 一個壞消息...

阿哥話我老公同第二個女仔一齊同就要結婚...

我一開始真係唔知點好嫁...

最後我決定係MSN留言比佢...

同佢講分手...

睇下佢會唔會打比我...

唔傾啦...

因為我好傷心(〒︿〒)...

88















訪客留言 (返回 lf3_jan 的日誌)


p99102 於 2009-03-29 11:41 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-04-27 05:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kyy064218 於 2009-01-13 05:43 PM 發表:
commenT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



p99102 於 2008-12-12 09:51 PM 發表:
快d add牙哥吧~
[email protected]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



p99102 於 2008-11-07 08:04 PM 發表:
哼...你連牙哥架MSN都封~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



randy_yu 於 2008-11-07 05:05 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KAIm00n 於 2008-08-31 09:35 AM 發表:
COMMENT 4 U!!^^
吾好吾開心啦^^我好明白妳而家個心情..
因為我都試過好似妳咁樣架;
一開始..我都係好傷心,,
但係過左一排,,我就諗通左;
覺得佢吾要我而要其他女仔係佢吾識貨姐"
我好好,,佢又吾要..
果個女仔..唉,,我都吾知佢有咩好!~
但係偏偏個男仔又要選擇左去愛佢,,中意佢"
咁妳可以點呢?!
係咪..?"
咁妳唯一可以做到既係妳要放過佢啦..
因為如果妳真係愛一個人既話,,就要比妳愛既人去愛其實人啦,,一黎佢吾再愛妳;
二黎又可以大家都開心!;
三黎妳又可以同佢做到好朋友,,因為好朋友係永遠都吾會分手,,亦吾會覺得傷心..
係咪先..?!"
好啦,,
我希望妳可以諗得通啦~
吾好再為佢而傷心啦,,吾好再為一個咁吾值得妳去喊既男仔而喊牙..
有冇聽過一句說話:沒有一個人會讓妳掉下眼淚,,也沒有一個人值得妳去為佢而喊;
值得的那一位,,也不會要妳為他流眼淚!"
明白未?"
一個冇左姐,,可以再搵番個更加好既男仔的馬..
希望妳會明白,,諗通同快d忘記佢and搵番一個比果個男仔更好既男朋友吧!"^^
我想他會更愛妳!!!!"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



c___ 於 2008-08-28 06:23 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



p99102 於 2008-08-18 09:45 PM 發表:
你快d同個猥瑣佬起埋一齊啦~
到時你未可以做到猥瑣女lor!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]