我地一早起床,,
然後刷牙洗面,,
我地就出去搵野食,,
但搵左好耐都搵唔到,,
最後比我搵到一間茶樓,,
我地就去左個間荼樓,,
一邊喝茶一邊傾下一陣去邊道玩,,
我地喝完茶後,,
去左北江中下游玩,,
點知原來個道咩野都冇得玩,,
我地就出返去清遠既市中心,,
搭返旅遊車返去廣州玩,,
我地去到之後,,
去返以前住個個間酒店放低行李,,
就去左一間好多既書店睇書,,
我細佬仲買左一本書,,
緊著我地就去左食野,,
食完之後,,
就返左酒店傾一陣計,,
我地就沖涼訓教