今日超唔舒服。成32度...熱到死,都仲要人集隊wo>.<都痴痴地ge!!
今日係last日返學啦...不過星期一仲要返果個咩死人班。勁唔想返呀。。。
我表哥落左黎啦..今日唔知會唔會黎我地home訓呢^^
今日放學之後,去左婷屋企。見到佢果個超可愛ge細佬^^
仲係果度食左佢呀媽整ge粥。好好食哦。
之後返左學校。陪佢去拎錢。仲見到我家姐tim.咪一齊返黎囉..
今晚唔知洗唔洗出去呢= =
今日去左扶貧啦.........
我同婷,權一齊去左一個叫陳麟伯佰ge屋企幫佢執屋。。。
我一入到去..我地就整左個廚房先。果個牆超多"積"。我地係咁擦,都整到d走。。。
總之就勁樣衰!!之後權佢洗"馬桶"。。哈哈。。我地都整得好開心!!仲整多好多笑話tim!!
今日英文日..我去左話劇。都唔錯..但係有人話我係度笑WO..
我明明係做看間嫁嗎...有人話我做潑婦wo..邊忽似呀><
又有d外國人黎表演。超靚女呀^^又唱又dance。。。]
超好睇...哈哈..完!!