今日去左身體檢查----同埋魚,瑛,芯一齊去。。。
咩事都冇哦---淨係去左檢眼--兩隻眼都睇到最尾果行就睇唔到。
個醫生話我眼鏡都仲ok---哈哈!不過好想換個第二副--------
之後去左見護士,佢話我好好..身體ok---
------------------------------------------------------------------------------------
今日最last果堂上通識2--
我覺得好無聊ar--
講第一課果時又唔明佢up咩--
岩岩睇左一次又難記..唉都唔知邊考試>v<
講起考試,測驗第一日就測中史
好難呀--又多野記,又冇溫習紙...仲衰果上年>0<!!
---------------------------------------------------------------------
今日數學堂本來上基數--
但係用哂d時間黎Quiz---
個Quiz好難呀---
勁多唔識--有題仲成題空左!!mc係亂撞ge
死啦---好驚唔合格---到時就樣衰