今日係陸連會...好曬呀.......曬到好卜卜-------
我地忠社攞左第一....第二係信社.....第三係文社....最後係行社-------
哈哈..我今日去左跳遠-----要跳兩次..果時超急"-------差d要x....可能係太緊張
第一次踩界不但只仲要跳唔入沙池-----好疼,之後第二次冇踩界---不過都仲係過唔到沙池>3<
我係忠社果個位好悶呀..又冇野做..換左件班3冇幾耐又要換返社3...勁煩!!
10月14日到我跑200米啦......好緊張呀...希望到時冇咁曬啦.... |