丫詩``之日記。。
大家多D我到睇我寫野啦...
十卜ME哦。。
2006 年 9 月 29 日  星期五   晴天


2006-09-29 分類: 未分類

------------------------------*/歌詞------------------------

豬先生 - 許志安

曲: 藍奕邦    詞: 林若寧   主唱:許志安

雖則天真的蠢豬  我未搏得歡呼讚譽
然而有你愛上我的短處  快樂也許不必富庶
繁盛世界慣了以冷眼  去看我滑稽的際遇
能令你去發笑  也有用處  我用傻事去捐輸

*多麼蠢的蠢豬  個個也來揶揄
高攀不起公主  並沒段段艷遇
悠然面對這悲劇遭遇  齊集給了你當笑話書

多麼蠢的蠢豬  愛上那條人魚
即使爭都爭輸  仍然從未怪罪於天主
自信戀愛運很特殊  明日你前來叫我蠢豬
講愛情暗語*

即使悲觀的烏龜  我亦看出牠的美麗
仍然有你愛我我都矜貴  快樂要先拋開智慧
誰又會似隻蟻去獻世  各有各獨一的慣例
同樣你愛錫我  那有代替  證實人沒有高低

開心多麼簡單  要愛有何疑難
不必苦苦支撐  但願是是但但
誰人自怨說生活艱難  成就似爬完勉強高攀

開心多麼簡單  那怕愛人平凡
A餐B餐C餐  原來無論吃什麼早餐
共你的每日都燦爛  而幸福秘訣太過簡單
於好處著眼

Repeat *



班會BBQ 愉快 分類: 未分類

今日英文堂講BBQ D野------

好多人都話去睇龍鼓灘燒---不過我唔想

連MISS都話想去...唉--不過MISS出$500---大手筆"

又唔係幾好意思話轉地點""---

其實我想去蝴蝶OR黃金海岸---但係.....冇計---------------

 



2006 年 9 月 27 日  星期三   晴天


陸運會...... 愉快 分類: 未分類

今日係陸連會...好曬呀.......曬到好卜卜-------

我地忠社攞左第一....第二係信社.....第三係文社....最後係行社-------

哈哈..我今日去左跳遠-----要跳兩次..果時超急"-------差d要x....可能係太緊張

第一次踩界不但只仲要跳唔入沙池-----好疼,之後第二次冇踩界---不過都仲係過唔到沙池>3<

我係忠社果個位好悶呀..又冇野做..換左件班3冇幾耐又要換返社3...勁煩!!

10月14日到我跑200米啦......好緊張呀...希望到時冇咁曬啦....



lgsze
暱稱: *■□丫詩
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-05
2007-04-02
2007-03-28
2007-03-26
2007-03-14
文章分類
全部 (79)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
友誼測試
測緣份
畫版``
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 79
留言總數: 48
今日人氣: 6
累積人氣: 3382
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed