岩岩去左多福居飲茶
隔離枱有二個bb同一個媽媽----
果二個bb好嘈但係好得意--
之後見到佢地打交....個細佬被個丫哥打左落地下
佢呀媽居然有隻手捉住掉左落地下果個bb隻左腳-0-
諗住單腳拎個bb起身---勁恐怖.........好彩有一個男人幫手----
個丫媽呢個動作笑到我地死牙---]]唉=3=
今日呀媽生日--]*放左學之後就去左元朗大榮華食飯。
我同芯同呀爸一早去左元朗行街
買左一串魚蛋同埋6粒炸魚蛋---]]*哈
之後去左大榮華食飯--竟然見到伍小果D MISS同丫SIR--
佢認得我地=3=我家姐仲用報紙摭住個樣-->3<好瘀......
今日一早就同穎儀一齊返學---之後就去左門口當值--
我feel到我自己果時好樣衰--好瘀>3<
但係我冇做過野---淨係企左係度---=3=
我同君之前講過話調位ge---點知miss ho將君調左去第二度
佢好唔開心哦><"我好似害左佢咁---------sor><"
希望你坐得開心啦^^