派左好多卷啦---全部都合格..哈哈
不過好多都有進步....但係同我班d人比...真係差得遠哦!
以前都唔係咁ge--e+就係咁....有種唔知點GE的感覺------
今日係考試的第3日..就黎考完啦..
不過好難ar..作文唔知作左d咩出黎...又唔識wo..
通識---我真係要死比你睇ar....通3又難2又難...點算哦
考試啦--我要加油ar..考完中史啦---唔理想
我要加油哦--你地都係!!