o6/o7
o7月26去左書展買左幾本書....好彩都買到stephy果本<<陪著我走>>啫...
o8/o1
o8月o1去左動漫節買左小小野....仲係mimo見到A.Lin同Anjay啊!!!!!
o8/o2
stephy係元朗廣場擺左個簽唱會-3-但係我見吾到stephy....超吾開心啊<3