| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 3 月 13 日 星期五  |
| F.2 班際籃球比賽《 第五回合:2M vs. 2J 》 |
分類: 中學生崖 |
今日係 F.2班際籃球比賽嘅第五日 ~
第四日因為冇 2M ,所以冇睇呀 ~
今日出賽嘅,又係我地 2M 同 2J …
咁即係話…
我地 2M 有好大機會輸多次 …
都係嗰句:「盡力就好!」
上半場:阿Man、阿Ben、Wilson、Vivian同Athena
下半場:Luke、八哥、Tony、Jocelin同 我
今次果然不出我所料 ~
仲輸得樣衰個上次添 … 係 13 : 33 ~
今日已經抵消左我地贏 2S 嗰廿分喇 …
如果仲有場波,咁點打喎???
跟住見倒小淳喺度練排球,我就過去同佢一齊練,
咁耐冇打過排球,估唔到我下手開波都仲有以前嘅水準呀!
跟住有 Jocelin、Michael Wong、Terry、Tony、何梓喬 同 卓鈺銘加入 ~
我地本身打排球,點知後來玩左馬騮搶波,
我做左兩次馬騮呀 ~ > <
今日雖然輸波,但係我玩得好開心呀!
|
|
|
|