考試拉0.0!! 大家要加油
本身諗住今日溫既 不過最尾都溫五成/0\
今日放學個陣;
見到星星*(五係加加個果/)
之後我同囡囡仲有阿煙都有望住佢
之後我地都聽到佢班fd問佢;(識架?!
佢話五識;( 佢1眼都冇望過我
你地知五知我個陣有幾甘心痛t^t
我有試過忘記佢 我做五到 佢係我唯壹壹個中意既人;
不過.. 唉 算拉;(
-------------------------------------------------------------------------------------
題外話;)
有陣時我真係五想同壹d無聊既人講野-_-
我五知可以比咩反應佢地囉/_\ EG;坐係我後面個兩個傻仔
比人收左兩本書; 壹本係魚仔既 壹本係我琴日先買既;(
|