我而家...都好亂...
其實冇野係放唔開手ge...
既然係咁...就努力喇;
拎得起要放得低;
某傻囡都係...
理清自己的感受需要時間;
慢慢黎la...=]
但亦唔好拖咁耐;
如果唔係某同某都只會傷重;
>3<thx chu的說;
甦醒:2011-06-11 09:33 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ]